NU TILL STADEN SEN TILL BIO!!!


hej idag vaknade jag typ vid kvart i 10 då jag jag ner och åt frukost sen har jag suttit vid datorn och letat efter en bio som jag och min mamma och sysster ska se kanske runt 18.00. nu ska jag ialafall åka till STADEN med min sysster vi ska gå runt och kolla typ (shoppa) och äta lunch. nu ska jag klä på migg kläder och vänta på min sysster tills hon blir klar.

du vet inte villken bio vi ska se THE TOURIST med jonny depp. det är en drama action. vi ska åka till heron city och kolla på den nu ska jag åka till handen terminalen och köpa bussremsa till idag och till imorgon. för imorgon ska jag åka till min träning jag har först akedemi träning sen har jag träning med mitt fotbollslag. 
   
filmen jag ska se

mitt fotbollslag när vi var i Finspång. ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0