eriksdalsbadet!!

hej idag vaknade jag typ kl:10.00 och åt frukost sen gick jag till en komis sen gick vi två till en annan kompis då kollade vi på solsidan från förra året sen orkade vi inte sitta hemma så vi åkte till ERIKSDALSBADET. det var skit kul:). vi basta och hela shittet sen var vi hemma vid 6 då chilla jag bara sen åt vi vid kvart i 7 nu kollar jag på tv och datorn. 


Ni kanske inte vet att vi håller på att göra om vårat kök vi är typ klara om en vecka så vi får äta en snabb mat men nu kan vi laga vanlig mat. det är riktigt rörigt men det är kanske kul ändå nu ska jag chilla och kolla på tv och bara ta det lugnt:). imorgon tror jag att jag ska kolla på BIO med min mamma och min storesyster. ses imorgon!! 
 
mitt hjärta slor för AIK   stolta aik!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

heja aik fin blogg

2011-02-28 @ 22:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0