HOME


hej!! idag har jag varit i farsta i förra inlägget skulle jag åka till staden men det blev farsta istället. jag löpte ett par nya skor och en ny keps och en snygg t-shirt så jag spendera mycket pengar.

Sen kom mamma och hämta oss då åkte vi till HERON CITY!! vi gick in på willys och kåpte godis och dricka sen gick vi upp och köpte biljetter till fimen THE TOURIST ni borde se den den var bra. sen åkte vi hem och kolla på tv och åt lite mat för vi hade inte ätit middag nu gör jag inte så mycket sitter och kollar på nån film imorgon är det ialafall träning med akedemi träning sen är det träning med mitt lag jag kommer ta bussen dit för mamma och min syster ska göra någonting men HEJ DÅ!! 


Kommentarer
Postat av: Noa

Vad åt ni för något? :)

2011-03-02 @ 10:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0