DAGEN:)

hej idag gick jag ut med min morfars hund billy igen. sen åkte jag med min syster till haninge centrum vi gick och hämta massa kläder som vi tog kort på oss men dom får ni se i helgen. men jag köpte ett par jeans och en t-shirt.

men ialafall så gick vi till min farmors jobb hon är en frisör men vid hennes jobb så fanns det biljardbord och ett Wii så jag gick och spela med min syster dom bilderna och videoklippen får ni se i helgen. sen åkte vi hem för jag skulle gå på träning men imorgon så ska jag till pappa innan jag kommer till pappa ska jag någ åka och bada på torvalla men i helgen så får ni se fler bilder!!!!hörs...

mina jeans jag köpte

min t-shirt jag köpte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0